شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

مخابرات ايران فروشگاه‌هاي برند راه مي‌اندازد

زارعيان

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲:۰۰


معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران گفت: تصميم داريم فروشگاه‌هاي برند ايجاد کنيم تا استانداردهاي ارائه خدمات را به نحو مطلوب سراسري کنيم که هر ميز پاسخگو به مشتري، داراي کاتالوگ سرويس و امکان حل مسئله و مشکل مشتري را داشته باشد.

وايمکس نيوز- داوود زارعيان در همايش "من و مشتري" که از سوي مخابرات منطقه تهران برگزار شد، اظهار کرد: افزايش وفاداري و کاهش ريزش مشتري، نگاه مثبت افکار عمومي و در نهايت، رضايت مشتري و افزايش درآمد شرکت و توسعه زيرساخت‌هاي مخابراتي، نتيجه برخورد خوب با مشتري است.

 وي افزود: موضوع IT در برنامه‌هاي شرکت مخابرات ايران در صدر برنامه‌هاي اولويت‌دار قرار دارد و منتظر اقدامات توسعه‌اي در اين حوزه هستيم تا بتوانيم به عنوان يک شرکت تمام IT مطرح شويم.

معاون امور مشتريان شرکت مخابرات ايران با تشريح برنامه ريزي‌هاي انجام شده براي سال آينده گفت: يکپارچه کردن مراکز پاسخگويي و برنامه‌ريزي براي مشتريان VIP و تجاري از اولويت هاي امور مشتريان در سال آينده است.

وي به تعدد کدهاي خدماتي در مخابرات اشاره و تصريح کرد: در گذشته کدهاي خدماتي بسياري در مخابرات براي سرويس‌هاي مختلف فعال بود که ما اکنون آن را به پنج يا شش کد رسانده‌ايم و بنا داريم در سال 97 بصورت متمرکز آن را به يک کد برسانيم.

زارعيان با تاکيد بر ضرورت توجه بيشتر به حوزه آي تي، شبکه و بخش‌هاي فني ديگر از تغيير استراتژي و سياست‌هاي جديد شرکت با توجه به تغييرات مديريتي و اعلام آن در آينده‌اي نزديک خبر داد و تصريح کرد: فعاليت‌هاو اقدامات انجام گرفته شده در حوزه تحقيقات بازار نيز توسط همکاران معاونت تجاري بزودي به تمامي مناطق مخابراتي ابلاغ خواهد شد.

معاون امور مشتريان مخابرات ايران، تغيير ساختار مراکز 118 را از مراکز هزينه به مراکز پاسخگويي خوب و درآمدزا و برنامه‌ريزي براي تلفن‌هاي بدون کارکرد و بازگرداندن اين تلفن‌ها و همچنين تقويت ارايه خدمات غيرحضوري مانند پرتال تجاري و آپ موبايل را از ديگر برنامه‌هاي مخابرات ايران در حوزه مشتري در سال آينده ذکر کرد.

 عرب هاشمي نيز در اين مراسم گفت: مخابرات تهران با اتکاي به تجربه، غيرت و تعصب کارکنان در پي تحقق اهداف شرکت است.

مدير مخابرات منطقه تهران افزود: با پشتيباني فني و مادي از IT و فراهم کردن زيرساخت‌هاي نرم افزاري و سخت افزاري، ارايه سرويس‌هاي نوين مخابراتي و ارتباطي به مشتريان تسريع مي‌شود، در حقيقت آي تي، سنگ بناي ارايه خدمات پايدار و با کيفيت در سفر مشتري است.

مدير مخابرات منطقه تهران با بيان اينکه ساده‌سازي ارايه خدمات بايد به گونه‌اي باشد که مشتريان بتواند بدون دغدغه فکري و به آساني براي دريافت سرويس‌ها به پرتال شرکت مخابرات ايران رجوع کنند، افزود: افزايش ارائه خدمات غير حضوري، گام ثمر بخشي در راستاي مسئوليت‌هاي اجتماعي مخابرات است که منجر به کاهش ترافيک شهري، کاهش آلودگي محيط زيست، کاهش مصرف سوخت و تسريع زمان ارائه خدمات مخابراتي مي شود.

عرب هاشمي افزود: در حوزه مشتريان، بهبود شاخص NPS ، بهبود شاخص نرخ ريزش مشتريان، توسعه خدمات الکترونيکي به منظور ارايه سرويس و خدمات بصورت غير حضوري، طرح تجميع مراکز امور مشتريان و طرح طبقه بندي مشتريان از راهکارهاي بهبود در اين حوزه است.

اين همايش با اهدافي چون برقراري ارتباط چهره به چهره با همکاران و مشتريان، تقويت ارتباط با جامعه هدف شرکت، اعتمادسازي،دستيابي به ايده هاي جديد، برگزاري کارگاه آموزشي ، پيگيري اجراي دستورالعمل‌ها ساده‌سازي فرآيندها، معرفي جايگاه امور مشتريان و ايجاد کانال ارتباطي ميان تمام عوامل ارتباط با مشتريان برگزار شد.

منبع: ايسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو